fbpx

הבלוג של הקוביה

פוסט: תגידו צ'יסס…אילו תמונות אנחנו צריכים במאגר התמונות שלנו לפוסטים?

כלב מסתכל במחשב

תגידו צ'יסס…אילו תמונות אנחנו צריכים במאגר התמונות שלנו לפוסטים?

אני כותבת די הרבה ברשתות החברתיות. וכששואלים – אילו תמונות בוחרים, התשובה שלי תהיה תמיד – לפי התנהגות הצרכנים בהתאמה למוצר. במקרה הזה – הפוסט. האמת שיש הבדל משמעותי בין התנהגות הצרכנים בתגובה לפוסטים שונים וביחס הפוך למה שאני מעדיפה. עד כמה שישמע מוזר, ועל אף שהם מקבלים הכי הרבה תשומת לב, הכי פחות אוהבת זה להעלות תמונה של עצמי, ככה בלי שום רקע שהוא קונטקסט ומתוך צילום מקצועי בד'כ. אלה תמונות שבדרך כלל הן יפות כי הן עברו את כל הריטוש שצלמים בדרך כלל עושים. אז אני משתדלת פחות להשתמש בהן, אלא אם כן אני רוצה שם תשומת לב מיוחדת למשהו שהוא טיפים שלי  או קריאה להתייעץ איתי.

בפועל אם יש תמונה יפה, אני רואה שאנשים מגיבים לתמונה ולא לנאמר בה (ואני עושה את אותו הדבר) אז היא לא תמיד משיגה את מה שהיא היתה מיועדת לו אבל היא משיגה המון תגובות ומביאה עוד חברים ובקהל, כמו בקהל – תמיד יהיו גם את אלה שכן יקראו את הטקסט.

תמונות מהשטח

לגבי תכנים להורי בני ובנות המצווה אני מעדיפה תמונות מהשטח. הן זוכות להכי פחות יחס. גם משום שהן מהשטח, או שיש בהן רק ראשים של ילדים בפעילות אקשן אבל מבטאות את העשייה המדויקת שלי.

חשוב לומר שתמונות שלא קוצרות תגובות הן לא בהכרח לא נראות. התמונות הכי משמעותיות זה שלי בעבודה הן עם לקוחות. הן כמעט תמיד יוצאות מעוכות אבל הן תמונות חשובות לאלבום כי זו עשייה.

צילום מקצועי

חשבתי שלא אהיה מאלה שכל פעם מצטלמות לפני הרצאה או הופעה אבל זה מה שתופס ולצערי אני עושה את זה. אז יש לי ממש ממש מעט תמונות שצלם מקצועי צילם אותי בסיטואציה משמעותית ואני גם מרוצה מהזווית (כמו הרצאה)  ואני שומרת עליהן מאד. אני ממליצה אחת לתקופה לקחת אתכם לעבודה צלם מקצועי אם יש באפשרותכם להכניס אותו לחלל ולא, אל תגידו לי שצילומי אילוסטרציה זה אותו הדבר כי זה אפילו לא דומה.

תמונות חינמיות

למדריכים וכל מני תכנים כמו בבלוג אני יכולה להסתפק באתרים לתמונות חינמיות ולפעמים אני אבחר בכלל חיות שמדמות משהו בטקסט. אם דיברתי על שעמום – יהיה חתול מפהק. אם דיברתי על תדרים – סביר שאבחר רדיו או עטלף וכן הלאה. אני אוהבת דימויים, הם עושים את העבודה מצוין.

flat lay - מיותר בעיני

ומה מיותר בעיניי? אני כותבת את זה מעיניים של צופה.
פלאט ליי. flat lay  צלמים המלמדים עצמאים ליצור לעצמם בנק תמונות מתעכבים על זה מאד אבל בפועל, מיותר. אנשים פשוט לא מבינים מה המטרה, לא יודעים לשייך את הציוד אליכם וכל זה תקף להוציא בתנאי אחד – שמצולם בו מוצר שלכם, שמזוהה אתכם והוא בסיטואציה מעניינת כלשהי. לדוגמה, אקסלרטור שנתתי בו הרצאה ובסוף יום נותרו עליו הקוביה ו'הגופות' של הבקבוקים. שווה תמונה והיא גם מובנת! אז ראו את הרקע שזה המקום, ואת האור של סוף יום וזכיתי בנקודות כי התמונה מזוהה איתי בלי שאני חלק ממנה.

תמונת סוף יום

קבלו 4 מתנות להתנסות ממודל הקוביה

הניסיון שלנו מראה שזה רעיון מצוין לתת לכם להתנסות במודל
השאירו את פרטיכם ועמוד המתנות ומידע חיוני לעסק שלכם בדרך אליכם במייל

4 כרטיסים

מיניקורס מודל הקוביה

פרק "מי המתחרה"

קטע מהרצאה לארגון

WhatsApp chat
דילוג לתוכן