fbpx

הבלוג של הקוביה

פוסט: למה אני משווק/ת ברשת ואף אחד לא נופל ברשת?

למה אני משווק/ת ברשת ואף אחד לא נופל ברשת?

ניטור. בעלי עסק רבים משתמשים בתוכנות ניטור לדפי נחיתה על מנת לדעת אם הכתיבה שלהם עובדת מבחינה שיווקית. מערכות ניטור מצביעות על משך הזמן שהקורא בילה בדף הנחיתה, על מה לחץ וכיצד הגיב לנאמר. הבעיה היא שרבים מביניהם מתאכזבים ומוצאים את עצמם משנים ללא הרף את הטקסטים כיוון שהם אינם חווים הצלחה בתגובות הקהל.

אז מה בעצם קורה ואיך אפשר לקדם משהו כדי שיקרה?

1. דפי הנחיתה שלא היו רווחים בעבר הלכו והשתכללו וכעת אנו מוצאים דפים שאורכם לא היה מבייש את מגילת העצמאות. קצרו

2. השוק מוצףמוצףמוצף. מסרים. יש המון פרסומים, תנו פחות משקל לדפי נחיתה

3. מתי בפעם האחרונה אתם מצאתם את עצמכם ממש קוראים דף מהתחלה ועד הסוף? האם זה מה שגרם לכם להחליט על הקניה?

אז אני טוענת שלא. רובנו לא קוראים את כל העומס הזה וזה לא מה שישכנע אותנו להגיע למקום כזה ואחר או לרכוש. לא הטקסט המחושב ברמה של פיקסל.

אז מה כן?

או, טוב ששאלתם. אני רוצה לספר לכם על ברווז שפגשתי היום באגן הבית הסמוך לביתי, בשטח עירוני לחלוטין. הברווז נח לו באגן שלרוב כל שיש בו הוא דגים וכמה צפרדעים בודדות וניסה לקרקר אך קול- לא יצא מפיו. הוא ניסה וניסה ומפיו בקעו נשיפות חסרות קול וזה היה די עצוב. הוא מדבר- וקולו לא נשמע. 

אבל … ופה האבל הגדול. אין אדם שלא עבר בסביבה עם ילדו הקטן לא הצביע על הברווז ואמר לילד: תראה – ברווז! כולם ראו את הברווז. כל מי שעבר בסביבה. כל מי שהברווז, שעמד בלב האגן הבליח לו מול העיניים. וזאת כל התורה.

למי שלא הבין- אני אכתוב את זה פשוט.

בעידן ההצפה של היום אנחנו לא באמת קוראים כל מילה של המסר הכתוב. הוא חשוב, הכותרת שלו שקופצת לנו מול העיניים וגם תת הכותרת חשובות מאד ומרגע זה פחות או יותר אנחנו מבינים מה רצה המשורר לומר. יש כנס, יש קורס, תקנו משחק לחג וכן הלאה. כל עוד המסר הראשונה ברור, חד, נחשק ונמצא לנו מול העיניים – אנחנו לא צריכים באמת את כל היתר. המוח משלים לבד וגם לא קורא את האותיות הקטנות

אז זוהי גישתי. צאו החוצה להכיר ברגליים את הקהל שלכם, מתגו את העסק כך שמיד יזהו את הדמות שלכם עם המודעה, תעשו את זה נעים, קליל ומובן ואל תבנו על יותר מדי טקסטים. דברו קצר ולעניין ומי שאהב אתכם בעיניים יאהב את מה שתציעו לו. כן, אפשרי גם בוידאו השאלה היא כמה קרוב חשוב לכם שיהיה הקשר.

בהצלחה 

יש לכם מה להגיד על זה?

מצויין. אולי אתם מתאימים לקורס החדש שלנו להכשרת מאמנים עסקיים!

פרטים בקישור

קבלו 4 מתנות להתנסות ממודל הקוביה

הניסיון שלנו מראה שזה רעיון מצוין לתת לכם להתנסות במודל
השאירו את פרטיכם ועמוד המתנות ומידע חיוני לעסק שלכם בדרך אליכם במייל

4 כרטיסים

מיניקורס מודל הקוביה

פרק "מי המתחרה"

קטע מהרצאה לארגון

WhatsApp chat
דילוג לתוכן