fbpx

הבלוג של הקוביה

פוסט: בואו נדבר על נטע – איך מוצר נולד?

בואו נדבר על נטע

בואו נדבר על נטע – איך מוצר נולד?

בואו נדבר על נטע.
נטע היא מוצר מנצח. ללא ספק הבחורה הזו יודעת לעבוד קשה. זה אפילו נראה שבמשך שנים היא ישבה לבד בחושך עם הלופר שלה ורק פיתחה מיומנות שאין לאף אחד. אני גם משוכנעת שמי שראה אותה מופיעה תמיד תמיד מיד אמר WOW אבל יש כלל אחד שמשחק פה: "עשית ולא פרסמת לא עשית" אני בטוחה שיש אמנים גדולים ואולי עוד כמה שיודעים לעשות מהלופר פלאים, אבל המלחמה היום היא לא על הבידול-היא על הניראות.

העבודה האמיתית של נטע היתה לקנות כרטיס ללוטו ולעלות על הרכבת של הכוכב הבא והיא נכנסה ליואב צפיר וחבריו להפקה ישר בדלת של האסטרטגיה. מי ששמע אותו  אחרי הזכיה אומר : לפני חמש שנים החלטנו שנביא את הניצחון לישראל דרך הכוכב הבא"

מבין טוב מאד שהכלי היה מוכן וחיכה לה.

מרגע הזכיה צוות שלם של מוחות שיווק ויח"צ בנה את המותג והעיף אותו גבוה. הכי גבוה שרק אפשר וגם היא שיתפה פעולה ולא נחה לרגע אחד. התארחה בכל מקום אפשרי ופיזרה את אבק הכוכבים שלה. היוטיוב התפוצץ מרוב נטע ויוטיוברים מכל העולם הגיבו והגיבו ללא הפסקה. המספרים ברשת הראו שנטע משאירה מאחוריה אבק וכל הרשת אוהבת אותה.
ככה בונים חומה
ככה בונים מותג
בזכות תפקידה של הרשת בקביעת דעת קהל ובזכות המידע הבסיסי המופיע בה – מספרי האוהדים, לא היה צל של ספק בערב האירוע מי ינצח כי הקהל כבר מזמן קנה אותה. הקהל שלנו קונה הרבה לפני שהוא משלם! בכסף, בלייק  או בSMS
אז איך אנחנו בעלי העסקים דואגים שהם יאהבו אותנו לפני שהם נגעו במוצר?

קבלו 4 מתנות להתנסות ממודל הקוביה

הניסיון שלנו מראה שזה רעיון מצוין לתת לכם להתנסות במודל
השאירו את פרטיכם ועמוד המתנות ומידע חיוני לעסק שלכם בדרך אליכם במייל

4 כרטיסים

מיניקורס מודל הקוביה

פרק "מי המתחרה"

קטע מהרצאה לארגון

WhatsApp chat
דילוג לתוכן