fbpx

הבלוג של הקוביה

פוסט: איך הפכתי להיות מרובעת?

איך הפכתי להיות מרובעת?

בחיים לא אמרו עלי שאני מרובעת. אני הייתי זו שפורחת לה מהשיעורים בבית הספר מתי שרק אפשר היה. צריך להפיק פסטיבל מוסיקלי בתיכון? סבבה אני בפנים את כל השירים אני אכתוב ואעשה להם קולות ואעבוד עם המעבדים המוסיקלים ואלך לחפש בגדים להופעות ואלמד את כל המשתתפים את התפקידים שלהם- העיקר לא לשבת על ה*חת וללמוד. זה לא.

ואם הייתי ממש ממש חייבת – אז מצאתי את הדרך הטובה לנדוד בשיעורים לעולם הדמיון בקיצור, הרבה מחומר הלימוד אני לא זוכרת וזה ניכר היטב בציונים שלי. רק רק כשהגיעו הבגרויות התעוררתי, הרבצתי כמה לילות בלי שינה ויצאתי מזה בשלום. ממה כן למדתי? מחוויות, מעשיה, מכל מה שהייתי מעורבת בו רגשית.

הפרעות קשב שלום, איך אפשר לעזור?

אז אמא אמרה- “תלמדי מה שאת רוצה, כל אחד יכול להוציא 100 במבחן אבל לא כל אחד יצירתי כמוך ויודע לחבר בין נושאים שונים ולעשות מהם משהו חדש”. זה היה החינוך שקיבלתי בבית. חשיבה עצמאית מעל הכל אז איך הגענו לקוביה?

לפני 15 שנים וטיפה פתחתי עסק להפקות אירועים שהלך והתמקד בנישה של הנישה – תוכן בנגיעה יהודית לבר ובת מצווה. קראתי לו הלל הפקות כדי לכוון לקהל שמבין את הקוד. הלל (תפילת הלל) נאמרת כששמחים. עם השנים הכנסתי לסל המוצרים שלי הפעלות, מופעים, סרטים, שירים ומחזות זמר שבני המצווה הם הכוכבים בה (חלקם מופיעים עם להקה שלי) והפכתי את העסק לפלטפורמה להעצמה של ילד ומשפחתו כשהאירוע הוא בעצם התרוץ והסיבה הראשונית לשמה משפחות מגיעות אלי. ייעוץ עסקי לקחת תמיד כשהרגשתי שמשהו רופף ועזבתי כשהרגשתי ששבעתי. +- 250.000 שח הושקעו עד היום בעזרה חיצונית (מבלי לספור את התארים וההכשרות שעברתי בדרך : לימודי אימון והנחיית קבוצות משימה, לימודי הוראת אמנות, לימודי עיתונאות ותקשורת ,קבלה הורות ותואר 2 בתלמוד.) ככל שעברתי יותר ייעוץ ראיתי איך אני יותר ויותר מיומנת בעשיה העסקית שלי אבל פחות ופחות יודעת לקבל החלטות. כמו סם. תלות מובילה לתלות. ואני בטוחה שגם אתם מבינים שיש שלב שתהיתי אם אני לא הלחם של היועצים ואיפה העצמאות שלי? איפה?

כשהתבקשתי להעביר הרצאה מרכזית בכנס גדול לבעלות עסקים החלטתי שאני מתחילה ממה שחסר. שאלתי את עצמי איך ניתן לגבש עצמאות בקבלת החלטות עסקיות? האם יש מן מפת דרכים לקבלת החלטות כי אותה אף אחד אף פעם לא הראה לי וזה היה השלב שהבנתי את הכח של השאלות.

שאלות מזיזות לנו תאים אפורים במוח שנחו להם בשלווה רפויה שמגנה עלינו מפני בזבוז אנרגיה ומהמקומות שבהם אנחנו רגילים לפעול אנו פועלים. ואם לא טוב לנו- אנחנו פונים למי שיעזור לנו ומה עם לעזור לעצמנו? אפשר בבקשה? אז בניתי מפת דרכים שאמנם מכילה 24 שאלות (וזה המון) אבל קל לזכור את כולן בקלות. הן מקיפות ארבעה נושאים בעסק : אני, הלקוח, המתחרה והמוצר שאלו בעצם כל הנושאים שאנו שואלים עליהם בסופו של דבר וכל שאלה נפתחת לעוד ועוד שאלות שמסייעות לנו ליצור מוצרים ושרותים מעולים ולשווק אותם עם המסרים הנכונים ללקוחות שלהם. תכל’ס, מה צריך יותר? ואם צריך – לוקחים עזרה נקודתית.

 

קבלו 4 מתנות להתנסות ממודל הקוביה

הניסיון שלנו מראה שזה רעיון מצוין לתת לכם להתנסות במודל
השאירו את פרטיכם ועמוד המתנות ומידע חיוני לעסק שלכם בדרך אליכם במייל

4 כרטיסים

מיניקורס מודל הקוביה

פרק "מי המתחרה"

קטע מהרצאה לארגון

WhatsApp chat
דילוג לתוכן