בקורס המרצים אנחנו עובדים על תידור הרצאה למאזינים המעוניינים במידע ומתאמנים לא להתרגש ממי שההרצאה לא מדברת אליו.
קורה, אי אפשר להיות אהוב על כולם.
היום, כאשר האבולוציה של השיווק והפרסום גרמה למוטציה של יכולות סינון מסרים גבוהות, מדברים על תידור מסרים לקבוצות בעלי עניין.
עטלפים הם יונקים החיים בלהקות. ממש כמונו בני האדם וכמותנו גם הם רוצים להיות ליד מי שדומה להם. על כן יש להם יכולות מופלאות של איתור חברי הקבוצה שלהם בתוך ענן מרובה עטלפים. במקרה שלהם מדובר ביכולת המיוחסת לגלי קול.
ומה איתנו?
גם אנחנו כבעלי עסק מוכרחים להתנתק מהמחשבה שנוכל לתדר ל"כולם". קלף "מי הלקוח" בקוביה מסייע לנו לרדת לרזולוציה של תת לקוח. מישהו שמתקיימים בו כמה תנאים יחד וזה מה שהופך אותו לבעל עניין בקבוצה.
קבוצות מסוג זה הן מחוייבות יותר ועל כן מתקיימות לאורך זמן.