fbpx

הבלוג של הקוביה

פוסט: הטעויות שאפשר לעשות במפגש נטוורקינג אחד

נטוורקינג

הטעויות שאפשר לעשות במפגש נטוורקינג אחד

אומרים שאפשר לכתוב את המילה נח בשבע שגיאות כתיב. אוקי, אפשר לעשות יותר משבע טעויות כשבאים למפגש נטורקינג עסקי וזה הרבה יותר חמור. אז במסגרת שאלת "כיצד אני" והפעולות שעלי לעשות על מנת שהעסק יהיה מוכר לאנשים, הנה כמה טיפים מועילים שלא כדאי לעשות:

טעות מספר 1 – להגיע ללא כרטיס ביקור

טעות מספר 2 – להגיע עם כרטיס ביקור ואפילו לשים תג על הדש שכתוב באותיות קידוש לבנה אבל לכתוב משהו שאף אחד לא מבין (חוץ מבעל העסק)

טעות מספר 3 – היא שגם בעל העסק לא מבין מה הוא בדיוק עושה או למי הוא נותן שרות (ותת-טעות היא שהוא מגמגם את הפאדיחה או להבדיל, מפגין ביטחון – יתר למרות שאין לו מושג מה הוא עושה)

טעות מספר 4 – להתיישב במקום שברור לך שתורך יהיה אחד האחרונים. לא לא עושים דברים כאלה!  אנשים אמנם מנומסים ושקטים אבל הם לא זוכרים כלום אחרי דובר מספר 4 (פשוט תזכור 4)

טעות מספר 5 – לא לדעת לקצר את המסרים הרלוונטים ל20 שניות (להלן מפגשי קוביה בסלון שאנחנו עורכים בנידון )

טעות מספר 6 – לא לרשום לעצמך מי הדוברים ובמה הם עוסקים ולסמן עם מי היית רוצה להיפגש בהמשך לשיחה מעמיקה יותר. המטרה של נטוורקינג היא לא שיבינו בדיוק מה אתה עושה, כי אף אחד לא באמת מסוגל לזכור כל כך הרבה אנשים במקום אחד. נטוורקינג פירושו שתוכל ליצור קשר קצת יותר משמעותי עם האנשים הרלוונטים

טעות מספר 7 – היא לא לשמור ולנצור את המידע שקיבלת בכרטיסי הביקור שהחליפו איתך אחרים. המידע הזה הוא זהב, מי שנותן לך כרטיס ביקור אומר בעצם "אני רוצה שתשמור איתי על קשר"

טעות מספר 8 – היא שלא יהיה לך איפה לשמור את המידע שעל כרטיסי הביקור (להלן מערכת ניהול לקוחות או תוכנת דיוור וכן הלאה) אבל זה כבר לא קשור לנטוורקינג…

טעות מספר 9 – היא לאכול בזמן שאמורים להיפגש ולדבר ולא לנצל את הזמן בשיחה ומפגש (וכן זה מעצבן אני יודעת, אני שונאת לעשות את זה בצורה מלאכותית ואני מבינה לליבך ואין לי מה להוסיף על זה לנחמה)

טעות מספר 10 ואחרונה – בהתחשב בעובדה שהסיכוי שמישהו יזכור אותך אחרי מפגש אחד היא נמוכה – מה אתה מתכוון לעשות על מנת שיזכרו אותך יותר טוב? לא חשבת על זה? (קח כמה רעיונות -אביזר זכיר, ניראות בלתי נשכחת, כריזמה, בדיחה במקום פרזנטציה משעממת… כל מה שייזכר אבל לטובה ולא יפגע במקצועיות שלך)

טעות מס 11 ואני יודעת שיש אנשים שיתעלפו שאני אומר אותה… אף אחד לא יזכור את השם שלכם אחרי מפגש נטוורקינג אחד. אפילו אם תחזרו עליו פעמיים בהתחלה ופעם בסוף כמו מי שממליץ לעזות. אנשים מקטלגים אתכם בתיקיה קטנטונת בראשם רק אם אתם מעניינים ורק עם האלמנטים הכי משמעותיים עבורם. למשל: מאמנת סוסים -רמת גן (שזה בקיצור מישהי שמאמנת סוסים או מאמנת ילדים לרכב על סוסים ממפגש נטוורקינג שהייתי בו פעם ברמת גן). ז"א אנשים יזכרו את המינינום ההכרחי ואת הלינק ההכרחי כדי להגיע למידע הזה. במידה ויום אחד הם יראו מישהו שצריך את אותה המאמנת הם ינסו לשחזר איפה הם ראו אותה ואיך להגיע למארגן של אותו המפגש. זהו בערך. לכן – אם לא אמרתם שם – לא נורא. אם לא אמרתם מסר ברור אחד וזכיר מאד- נורא מאד. קחו בחשבון שלא מדובר בקבוצת שכנים שנפגשים אחת לכמה זמן בגינה ומכירים לעומק. היכולת של אנשים לקלוט מידע הי מוגבלת מאד ברעש הקיים היום. רחמו עליהם…

ועוד כלל חשוב שעליו שהוא טעות טעות טעות היא לשתף ולדמם את הקשיים של העסק במפגש נטוורקינג. לא , זה לא המקום. מפגש נטוורקינג הוא המקום לבוא אזורים בפלדה. דהיינו ביטחון מלא של מה שאתם עושים והלקוחות שאתם רוצים להביא (להלן אסטרטגיה) ולא המקום לבכות את מר ליבכם  – זה למפגש אחר (להלן שוב, אסטרטגיה) ומי שלא מסכים איתי נסכים שלא נסכים באהבה.

 

לתרגול נוסף באמצעות שאלות מודל הקוביה יצרנו עבורכם במיוחד דף תרגול בבלוג עם אוסף פוסטים תהנו.

אביטל

קבלו 4 מתנות להתנסות ממודל הקוביה

הניסיון שלנו מראה שזה רעיון מצוין לתת לכם להתנסות במודל
השאירו את פרטיכם ועמוד המתנות ומידע חיוני לעסק שלכם בדרך אליכם במייל

4 כרטיסים

מיניקורס מודל הקוביה

פרק "מי המתחרה"

קטע מהרצאה לארגון

WhatsApp chat
דילוג לתוכן